Pirkimo ir grąžinimo taisyklės

PIRKIMO TAISYKLĖS

Pasirinktas knygas susidėkite į Krepšelį.

Suformavę pirkinių krepšelį, spauskite Tęsti atsiskaitymą.

Užsakymo lape užpildykite pirkėjo rekvizitų laukelius.

DĖMESIO! Jei knygas užsakote iš užsienio pristatymui Lietuvoje, prašome nurodyti lietuvišką telefono numerį – jis reikalingas siuntą pristatančiam kurjeriui susisiekti su gavėju!

Jei norite, kad knygos būtų atsiųstos kitu, nei jūsų, adresu, pažymėkite varnelę prie laukelio „Siųsti kitu adresu“ ir užpildykite išsiskleidusius laukelius.

Pasirinkite knygų pristatymo būdą.

Prieš patvirtindami užsakymą, pasirinkite Jums patogiausią mokėjimo būdą. Mokėti galima:

  • per Payserą
  • banko pavedimu. Banko pavedimu apmokėtas užsakymas patvirtinamas per 2 darbo dienas. Gavę užsakymo apmokėjimą, 3 dienų laikotarpiu išsiųsime knygas Jums.

Pažymėkite, kad susipažinote ir sutinkate su Pirkimo taisyklėmis ir sąlygomis.

Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai – PVM sąskaitos faktūros, kurios kartu yra ir prekių garantiniai talonai, jam būtų pateikiamos elektroniniu būdu Pirkėjo registracijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu ne vėliau kaip iki prekių perdavimo Pirkėjui momento. Sąskaitose nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančiais teisės aktais būtini pateikti duomenys.

Patvirtinkite užsakymą paspausdami apmokėti.

Jūsų nurodytu el. pašto adresu gausite užsakymo patvirtinimą.

Jei užsakymą apmokate banko pavedimu, laiške nurodytą užsakymo numerį, darydami banko pavedimą, įrašykite į laukelį Mokėjimo paskirtis.

Sąskaita faktūra Jums bus išsiųsta kartu su knygomis.

Užsakymo neapmokėjus per 48 val., prekių rezervacija atšaukiama, užsakymas anuliuojamas.

GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖS

Pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai Pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.

Jei prekę pristatė kurjeris arba ją atsiėmėte paštomate, prekę privalote atsiųsti ar kitu būdu pristatyti į Vaiga sandėlį, Draugystės g. 19, LT-5123 Kaunas, tel. +370 612 70 972, el. paštas renata@vaiga.lt. Prašyme grąžinti pinigus būtinai nurodykite sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti grąžinamas lėšas, numerį.

Jei el. parduotuvėje www.vaiga.lt įsigytą prekę atsiėmėte Vaiga knygynėlyje – sandėlyje (Draugystės g.19, Kaune), įsigytą prekę privalote grąžinti į Vaiga knygynėlį – sandėlį.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę, bet ne pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos. Tačiau tuo atveju, kai Pirkėjas sumažina prekių vertę dėl veiksmų, nebūtinų nustatyti prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui, teisės atsisakyti nuotolinės sutarties jis nepraranda, tačiau jam dėl tokio prekių vertės sumažinimo taikytina atsakomybė – Pirkėjui grąžinama prekių vertė, atskaičius padarytus nuostolius dėl prekių vertės sumažėjimo.

Grąžinant prekę būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį.

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Svarbu: jeigu grąžinate nekokybiškas prekes (pvz., spaudos defektai) siuntimo išlaidas apmokėsime mes. Išskyrus tuos atvejus, kai perkant prekę buvo nurodyta, kad prekė bus su defektais, bei sąskaitoje nurodyta, kad prekė yra su defektais.

Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:

  • apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui
  • siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą
  • patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai
  • jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai