Pirkimo taisyklės

Pasirinktas knygas susidėkite į Krepšelį.

Suformavę pirkinių krepšelį, spauskiteTęsti atsiskaitymą.

Užsakymo lape užpildykite pirkėjo rekvizitų laukelius.

DĖMESIO! Jei knygas užsakote iš užsienio pristatymui Lietuvoje, prašome nurodyti Lietuvos telefono ryšio numerį – jis reikalingas siuntą pristatančiam kurjeriui susisiekti su gavėju!

Jei norite, kad knygos būtų atsiųstos kitu, nei jūsų, adresu, pažymėkite varnelę prie laukelio „Siųsti kitu adresu“ ir užpildykite išsiskleidusius laukelius.

Pasirinkite knygų pristatymo būdą.

Surinkę į krepšelį prekių už 15 eurų ar daugiau BŪTINAI PAŽYMĖKITE „Nemokamas pristatymas“

Prieš patvirtindami užsakymą, pasirinkite Jums patogiausią mokėjimo būdą. Mokėti galima:

  • per Payserą;
  • banko pavedimu. Banko pavedimu apmokėtas užsakymas patvirtinamas per 2 darbo dienas. Gavę užsakymo apmokėjimą, 3 dienų laikotarpiu išsiųsime knygas Jums;
  • grynaisiais atsiimant leidykloje.
  • Pažymėkite, kad susipažinote ir sutinkate su Pirkimo taisyklėmis ir sąlygomis.

    Patvirtinkite užsakymą paspausdami APMOKĖTI.

    Jūsų nurodytu el. pašto adresu gausite užsakymo patvirtinimą.

    Jei užsakymą apmokate banko pavedimu, laiške nurodytą užsakymo numerį, darydami banko pavedimą, įrašykite į laukelį Mokėjimo paskirtis.

    Sąskaita faktūra Jums bus išsiųsta kartu su knygomis.

    Užsakymo neapmokėjus per 48 val., prekių rezervacija atšaukiama, užsakymas anuliuojamas.

    PREKIŲ GRĄŽINIMAS

    Apgailestaujame, jei iš mūsų įsigijote nekokybišką prekę, ir visus nesklandumus kviečiame spręsti draugišku dialogu. Skambinkite mums tel. 8 612 70 972, ir mes išspręsime visus kilusius klausimus.

    Nekokybiškų prekių grąžinimą reglamentuoja Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymas ir kiti galiojantys teisės aktai. Pirkėjas nekokybišką prekę turi teisę grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos pateikęs raštišką prašymą el. paštu vaiga@vaiga.lt. Prašyme turi būti nurodyti prekės trūkumai bei pirkėjo reikalavimai ir pridėtas pirkimo-pardavimo kvitas ar pirkimo sąskaita faktūra. Pirkėjui nepateikus prekės pirkimą-pardavimą patvirtinančio dokumento, prekė keičiama tik pardavėjui sutikus. Pinigai už nekokybišką prekę grąžinami per 14 dienų nuo grąžintos prekės gavimo.

    Pirkėjas turi teisę grąžinti prekę ir atgauti už ją sumokėtus pinigus, jei pardavėjas neturi analogiškos kokybiškos prekės pakeitimui.

    Primename, kad, remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais, prekės grąžinimas dėl pirkėjui nepatikusios nusipirktos prekės formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo spausdintoms knygoms netaikomas.

    Prekių grąžinimas netaikomas ir perkant knygas su defektais.

    Kilę nesutarimai tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės sprendžiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymu ir kitais galiojančiais teisės aktais.

    Kur kreiptis dėl vartotojų teisių pažeidimų

    Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba

    (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, tel. (85) 262 6751, el. p. tarnyba@vvtat.lt, www.vvtat.lt ).

    Ginčai tokiose vartotojų teisių apsaugos srityse kaip nesąžiningos sutarčių sąlygos, nesąžininga komercinė veikla, ne maisto produktų ir paslaugų sritys, nepriskirtos aukščiau išvardintų institucijų kompetencijai.

    Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra įsteigusi regioninius skyrius Vilniuje, Kaune, Panevėžyje, Klaipėdoje, Tauragėje, Šiauliuose, Telšiuose, Alytuje, Marijampolėje ir Utenoje.

    Nuo 2016 m. Valstybinė ne maisto produktų inspekcija prijungta prie Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos.